2013. május 15., szerda

7.rész

Sziasztok!Be akarok vezetni egy rendszert,miszerint egy héten ha tudok hozok 2 részt,de ha nem jön össze,akkor csak egyet,de mindenféleképpen írni akarom.Az a baj,hogy túl sok ötletem van, és nem tudok olyan gyorsan részeket hozni.
Addig is itt az új!
Hope you like it!
Tori xxx

~Tori~
 Cat nagyon örült az ajándékának.Oda meg vissza volt tőle.De komolyan. :D
Na jó térjünk a lényegre.Jess-nek ma lesz a vakbélműtétje.Úgy sajnálom szegényt.Tegnap Niall-el is összeveszett azon,hogy haza akar velem jönni Magyarországra...Ja igen.Elmegyek a nagyszüleimhez és az unokatesómékhoz Budapestre Cat-tel és eddig úgy néz ki,hogy Jess is jön velünk,de Niall nem akarja elengedni,csak úgy,hogy ő is jön velünk.Azt meg a nagyszüleim nem néznék jó szemmel,hogy egy fiú is jön velünk,mert bepánikolnának,és azt hinnék,hogy felnőttünk(ami igaz is).
Na szóval megyek "haza" 1 hét múlva.
Beck ma elvisz randizni.Tegnap este ,mikor Cat átment a szobájába megkérdezte.Én természetesen igent mondtam.
  ***
Fél óra múlva jön értem Beck és én még itt toporgok egy szál köntösbe.Cat elment otthonról,mert be kell vásárolni a hűtőbe.Az a baj,hogy Ő az én stylistom és nélküle nem boldogulok ezekkel.

Végre kész lettem.Nem öltöztem nagyon plázacicásan,de azért elég rendesen kicsíptem magam.
~Niall~
Tegnap nagyon összevesztem Jessivel,mert nem akarom elengedni Magyarországra egyedül,mert féltem.Nem értem miért nem akarja ezt felfogni,vagy egyáltalán felérni ésszel,hogy félek,hogy valami történni fog vele.Egyszerűen féltem és kész.Érzem,hogyha nem engedem el,annak megszívom a levét,de ha elengedem,akkor meg történni fog vele valami.Liamtől kértem tanácsot,aki csak annyit mondott,hogy engedjem.Hát jó, Ő tudja.Végülis hónapokon keresztül nem szokta látni Danielle-t.Lou is ugyan ezt mondta.Ja igen Louis.Tegnap előtt szakított Eleanorral.Sajnálom szegényt.

~Tori~
És hát eljött az a pillanat is,mikor csengetnek az ajtón,te majd' szívbajt kapsz,de kinyitod,és álmaid hercege(nem egy kicsit sem túlzok)áll mögötte.
Igen,velem is ez történt.Na de térjünk a lényegre.Beck kocsival jött értem.Fél órát utazhattunk,míg megálltunk és bekötötte a szemem(?).Ezek után csak hallás útján sejthettem hogy hol vagyunk.Az út csodásan telt.Mindenen nevettünk,beszélgettünk egy csomót.De megérkeztünk.Tengerpartra.Egyszerűen gyönyörű és sokkoló volt a látvány.
-Na,hogy tetszik?-fogta meg a csípőmet.
-Ez egyszerűen csodálatos-mondtam,majd megcsókoltam.Csókunk egyre szenvedélyesebbé vált.Már a ruhám cipzárját húzta volna le,mire megfogtam a kezét.
-Még ne most,és ne itt.Először együnk.-tudom,hogy kíván,hiszen ő maga mondta nekem,de nem akarom elsietni,mert a végén még rosszul fog elsülni.
-Jól van,igazad van.
Azzal leültünk vacsizni.Ő csinált mindent(kicsi segítséggel)a kaját,a helyszínt,a hangulatot.Az est fénypontja az volt,mikor térden állva kérdezte meg,hogy leszek-e a barátnője.Mit mondhattam volna? Hát persze,hogy igent.
***
A randinak vége lett.Most itt vagyunk a kórházba,mert Jess-t műtik.Eddig minden jól halad,vagyis az az orvos,aki óránként kijön,hogy elmondja mi folyik odabent.Aki műti doki az ország legjobbja,ezért nem is aggódunk,csak Niall.Ja igen,a doki neve pedig Dr. Benson,Ashley apukája.

*másnap*
Reggel már bemehettünk Jess-hez,mert felébredt.Először Niall rontott be az ajtón egy hatalmas virágcsokorral,de mindössze csak 15 percet maradhatott,úgy,mint mi.
Utána jöttünk mi,jobbulást lufikkal és virágokkal.Zayntől fagyit is kapott,csak,hogy jobb kedve legyen.Meg az a hülye azt hitte,hogy a manduláját vették ki.
Niall bele egyezett a Magyarországi útba,de csak úgy,hogy ő is jön.Bólintottam rá,mire a többi srác is kérlelni kezdtek,hogy jöhetnek-e.De sajnos ez nem rajtam múlik,hanem a nyagyszüleimen,de szerintem hotelbe kéne menniük.
-Naa!Hadd menjünk el!-nyaggatott Hazza.
-Figy Haz.Ez nem rajtam múlik,hanem a nagyszüleimen.
-Nembaj,megyünk hotelbe.Ennyi.-mondta Louis.Ki hitte volna,hogy valami okosat is tud mondani?He-he.
-Igaza van Louisnak.Csak hadd menjünk.Magyarországon még úgy sem voltunk.De el szeretnénk menni.Légyszi Zoé!-Liam mostanában mindig így hív.Gyerekkoromra emlékeztet,mikor az oviba,és még a családtagjaim is így hívtak.De Li szájából igazán ismerősen csengett.
***
Haza érve elkezdtem kutatni a régi holmijaim között egy tárgyat keresve.Emlékszem,hogy ide raktam valahova...Áhá,meg is van.A 10 éves koromban írt naplóm a kezem ügyébe akadt.(Jó igazándiból ezt kerestem.)A régi,szakadt külseje már nem hasonlított újonnani kinézetéhez.
Egyből fellapoztam,és olvasni kezdtem.

2002.június 7.
Kedves Naplóm!
Ma megint új helyre költünk a családdal.Ezúttal Párizsba.A házunk sokkal nagyobb,mint gondoltam volna és nagyobb is!Az új szobám már nem a bátyámé mellett van,hanem kettővel mellette,mert köztünk van kishúgom szobácskája is.De az enyém nagyobb mindenkiénél.Bi-bi.
Anya azt mondta,hogy ez a ház után megyünk New Yorkba.Csak az a baj,hogy nem tudom hol van az,bátyus szerint Amerikában.Na jó én hiszek neki...

Mikor a sorokat olvastam teljesen le lettem sokkolva.Mivan?Van egy bátyám és egy húgom?Na nem.Ez nem lehet igaz!Oké gyerek fejjel íram,azt hiszem lehettem vagy 8 éves,de egy ilyennel nem viccelődnék.Vettem előfele a telefonomat és hívtam Liam-et.Igen őt,mert egyszer a "bátyámat" Li-nek szólítottam.Ez tuti,hogy nem véletlen...

Sziasztok!Remélem tetszett!1 komment után hozom a kövi részt.
Puszi Tori xxx



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése