2013. május 6., hétfő

6.rész

Az előző részhez nem érkeztek kommentek,pedig nagyon várta.Nem tetszik a blog?Mondjatok már valamit!

2 nappal később
~Lisa~
A srácok nagyon aranyosak Toriékkal.Minden hova magukkal hívják,beszélgetnek velük,és azt veszem észre,hogy kezdik őket a szívükbe zárni.Még Zayn is,aki valljuk be nehezen nyílik meg másoknak.
-Mi az hugi?-jött mögém Liam,de olyan halkan,hogy üllő helyemben felugrottam és szerintem akkorát visítottam,hogy halhatta egész London,
-Úr istenem.Te őrült!-vágtam hozzá egy párnát tiszta erőmből.Liam megpróbálta elkapni,de lassú volt a reflexe és a földre borult.Kihasználva az alkalmat rámásztam és csikolni kezdtem.
-Neee...szállj le rólam!-Kérlelt-Na jó,mit akarsz?
-Azt,hogy meg ne merj ilyeszteni soha többet,mert nem tudom mit csinálok!-kiabáltam rá.
-Na mit csinálsz?-vonta fel fél szemöldökét,mire nem bírtam tovább és elröhögtem magam.
-Mondom hogy nem tudom...
-Elmegyünk fagyizni?
-Ahha.És milyet együnk?
-A legcsokisabbat.
-ÚÚÚ!Oké!

Elindultunk a fagyizó felé,és egész úton röhögtünk mindenen.Az arra elhaladó embereken,mindenen.Férre ne értsétek,nem vagyunk előítéletesek,vagy ilyesmi,de mikor elkezdünk nevetni valamin,akkor nincs megállás.Lehet,hogy sokan elég hülyének néznek minket,de ez van.Ilyenek vagyunk mi.Édes kis testvérpárok.Ha-ha.
Egy csendes helyre mentünk,ahol az egész városban a legfinomabb a fagyi.Mind a ketten kelyhet kértünk,majd leültünk egy asztalhoz.
-Na mesélj!Mi a helyzet Torival és Cattel?-érdeklődött
-Cat majd elmegy Zaynnel randizni,Tori pedig Beckkel megy.Remélhetőleg.Jess pedig Niall-lel.Csak azon gondolkodok,hogy Louissal mi van...
-Szakítottak Eleanorral.
-Mi?Miért?-na ne!ez lehetetlen,olyan jól megvoltak együtt.
-Mert El összejött valami híres fickóval,és most vele van.De van egy olyan sejtésem,hogy Hazzáék sem fogják sokáig bírni.Napi rendszerességgel vitatkoznak.
-Ó!Az kár,pedig kezdem megszeretni Ashley-t.
-Aha,úgy ahogy mi is.
A beszélgetésünk többi része abból állt,hogy anya mikor jön hozzánk,mert valami fontos bejelenteni valója van.

~Tori~
Az elmúlt két napot Beckkel töltöttem.Ha azt mondom,hogy eddig nem szerettem,akkor igenis hazudok.Egyszerűen imádom.Figyelmes és mindent megtesz azért,hogy jól érezzem magam.Tegnap még apáékhoz is elvitt.Ott volt az unokatesóm is,aki amúgy magyar származású.A neve pedig:Taylor Lautner.Igen,az alkonyat szépfiúja a rokonom.Hi-hi.A bátyám,az anyukája Linda és Ricsi(a féltestvérem)barátnője is felbukkant.A csajcsi igazi bombanő,de komolyan.Apa még sütit is sütött nekem.Olyan aranyos.Linda ruhákkal halmozott el,Ricsi pedig vett nekem egy nyakláncot.
*otthon*
Egész hazafele vezető úton émelyegtem.Hányingerem volt és a hasam is fájt.Beck persze észrevette és egyből rohantunk az orvoshoz,aki azt mondta,hogy ételmérgezést kaptam,állítólag attól a sütitől,amit apa csinált nekem.Beck persze egyből gondoskodott arról,hogy a hétre ne legyen semmi programom,mert pihennem kell.Cat sajnos nagyon nem örült neki,mert ezen a héten mentünk volna neki szülinapi ajándékot venni,ugyanis ma van.A srácok sem voltak elragadtatva,mert állítólag fontos videóklipp forgatásuk lesz és én is kellek hozzá.Na ezen nagyot néztem,de mindegy.Most per pillanat az ágyamban fekszek nyakig betakarózva.Nem egy felemelő érzés,de ez van.
Kopogtak az ajtómon.
-Igen,Ki az?
-Az ördög! Te lüke,a legjobb barinőd!Na Zoé engedj be!
-Megyek!-mondtam,majd azonnal kikászálódtam az ágyamból és mentem ajtót nyitni.
-Na mizu?Mi jót csinálsz??-kezdett faggatni barátném.
-Beck biztos elmondta,hogy ételmérgezésem van és még torokgyulladásom is van.
-Jajj te szegény!
-Áá nem vészes.-mondtam,majd hatásszünetet tartottam és a nyakába ugrottam-Boldog szülinapot te őrült!!Sajnálom,hogy nem mehetünk el vásárolni,de holnapra megpróbálok jobban lenni és irány!
-Istenem köszönöm.
-Kivennéd a szekrényemből az egyik ruhámat?-kértem meg.Tudtam,hogy meg fog lepődni az ajándéka láttán,de azt nem hogy ennyire.



Két képet kapott tőlem bekereteztetve és ruhaszetteket,amit a múltkori vásárláskor nézett ki magának.

~Harry~
Li elmondta,hogy Beck meg akarja kérni Torit,hogy legyen a barátnője,meg el akarja vinni randizni.Sajnálom,hogy nem töltök több időt vele,mert nekem is tetszik és őt jobban el tudom képzelni magam mellet,mint Ashley-t.Ash is szép csaj,meg kedves is,csak az a baj,hogy beképzelt és máshoz illik,nem pedig hozzám.Louis tudja,hogy tetszik Tori,meg azt is,hogy lehet szakítok Ash-vel.De az a bajom,hogy mindenki meg fogja találni élete párját,csak én és Lou nem.Nézzük például Niall-t és Jessi-t.Fél éve együtt vannak,szerintem még egyszer sem veszekedtek.De nem az a lényeg,hogy veszekednek-e vagy sem,hanem az,hogy szeretik egymást,úgy mint Liam és Dani.Zayn tuti összejön Vöröskével és akkor ott vagyunk mi,akik ha így folytatják örök életükre szinglik lesznek.Oké,az egy dolog,hogy fiatal lányok milliói vannak oda értünk,de ők csak a hírnév miatt szeretnének minket.



~Lisa~
Hazafele menet beugrottunk kávézni is,ami valljuk,be,hogy egyszerűen csodálatos volt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése