2013. május 29., szerda

8.rész

~Tori~
Liam számát tárcsáztam.A 3. csörgésre fel is vette.Eleinte meg sem tudtam szólalni,annyira a sokk hatásában voltam,de mire rákérdezett,hogy miért hívtam kénytelen voltam elmondani.Nem válaszolt a mondandómra semmit,hanem azzal jött,hogy most átjön hozzám.Ez volt 10 perce.Most itt ülünk az ágyamon és olvassuk a naplómat.Eddig semmi fontosat nem találtunk benne,csak egy csomó hablatyolást,amit egy 10 éves írna.

2003.április 22.
Kedves Naplóm!
Megint költöztünk,de most New Yorkba.Én és Lisa már kipakoltunk,de Liam még mindig a szobájában ül és vagy a haját vasalja vagy énekel.Mindig ezt csinálja mostanában.És most,hogy elköltöztünk teljesen maga alá zuhant,mert a barátaitól eljött,és még csak el sem tudott köszönni tőlük.
Sajnálom szegényt.Most Lisával kint vagyunk az udvaron,anya meg veszekszik bátyussal,hogy mozduljon ki és keressen barátokat.Apa dolgozik,nekem meg kényszerből bele kellett mennem a medencébe húgival.Ja és Li szerelmes,vagyis azt mondja. :D

Na és itt lett vége.Véglegesen sokkot kaptam.És nem csak én,hanem Liam is.Akkor csak van testvérem?Kettő is?Ez nem lehet igaz.De hogy lehet az,hogy elfelejteném a testvéreimet?Na ez is lehetetlen.
Az emlékeim közt kutatva egy csomó minden az eszembe jutott.Mikor anyáék veszekedtek,vagy amikor meghalt a keresztanyukám.És kész,végem lett,eltört a mécses.Patakokban kezdett folyni a könnyem.Liam karjaiba omolva zokogtam,de hamar elváltam tőle,mert Back rontott be a szobába.
-Itt meg mi folyik?-üvöltötte el magát.
-Semmi.Hagyd békén,hadd nyugodjon meg-állt a védelmemre Liam.
-Nem Back,majd elmondom,de most légyszíves menj ki!-mondtam,majd mint aki volt nincs felszívódott.
-Elmondod miért sírsz?-nézett a szemembe.
-El...na az a lényeg,hogy mikor kicsi voltam iszonyatosan sokat veszekedtek a szüleim,és én mindet hallottam.Plussz,amikor 11 éves voltam meghalt a keresztanyukám egy autóbalesetben.A gyerekeit most nevelőszülők nevelik,mert az apjuk is meghalt...és akkor még nekem is volt balesetem 2ével ezelőtt,amiért nem nagyon szoktam fürdőruhát sem hordani...
-Miért nem hordasz fürdőruhát?Hiszen gyönyörű az alakod,még így ruhán keresztül is-bókolt nekem Liam,mire én szipogva elkezdtem röhögni.
-Na az a lényeg,hogy a baleset miatt van egy "vágás" az oldalamon-majd felhúztam a felsőm és megmutattam neki.
-Mi?De hát ez alig látszik.Ne szégyelld.Te ezzel együtt vagy szép.Aki nem fogad el így,az meg sem érdemel...Na gyere ide te!-tárta ki karjait,én meg mint a bátyámhoz hozzábújtam.Iszonyatos aranyos volt amit mondott,de valamiért igazat kell adnom neki,mert Back miatt volt az a balesetem.

2010.augusztus 23.
Back szakított velem.El sem hiszem hogy tehette,annyi mindenen mentünk együtt keresztül.Pár napja volt,hogy megígérte soha nem fog magamra hagyni.Azon a bizonyos estén,ami mindkettőnk életéében egy hatalmas mérföldkő.Aszthiszem lehet ilyet mondani a szüzesség elvesztésére.Az az a pont,amikor a kislányból nagylány lesz.Az a pont,amikor megváltozik az ember nézőpontja bizonyos dolgokról.És most tessék kidobott.Hogy bízhattam meg benne???
Most itt ülök a kocsimban és hajtok hazafele.A gond csak az,hogy gőzöm sincs merre fele járok.Fáradni is kezdek már a sok sírástól.A szemem kezd lecsukódni.A világ lassan teljesen elsötétül előttem...
***
Egyenletesen csipogó hang,valaki szólongató hangja és nyilalló érzés az oldalamba.A szemem ólom nehéz,nem tudom kinyitni.A kezem szorítja valaki,és ugyan az a személy beszél hozzám.Annyit hallok csak,hogy bocsássak meg neki,meg,hogy nem ez volt a célja a szakítással...Várjunk csak!Ez Back lesz.Na jó,nem bírom tovább hallgatni az esedezésék.Kinyitom a szemem.
-Te jó ég!Hogy vagy?Istenem,én tehetek erről az egészről...ha nem szakítok veled nem történik meg ez...Könyörgöm Zoé bocsáss meg nekem!
-Rendben,de egy feltétellel...
-És mi lenne az?
-Hogy soha többet nem ígérgetsz nekem.
-Rendben,úgy lesz.-majd rátapadt ajkaimra és csókolni kezdett.Imádtam ajkának gyümölcsös ízét,a forró érintését,de legfőbbképp az elkalandozott keze a felsőtestemen...


~Harry~
Liam elment Torihoz,mert valami nagyon fontos dolgot kell elintézniük.Ki tudja mit csinálnak?Lehet,hogy összejöttek?Á,az kizárt,hiszen Liam Dan-t szereti.Ő nem tenne vele ilyet.Tori meg most Back-kel van együtt.Olyan fura pár.Szerintem nem lesz hosszú jövőjük.De csak szerintem..
Louis és én egyre jobban azon vagyunk,hogy a sajtó figyelmét eltereljük arról,hogy nincs senkink sem.Na nem mintha olyan nagy baj lenne.


Tudom ez most nagyon rövid lett,de ezen a héten hozok még egyet.Azért remélem tetszik :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése