2013. április 30., kedd

5.rész

Bocsi,hogy eddig nem írtam,csak sűrűk a napjaim,és nem volt már kedvem este tízkor még írogatni.De most hoztam a részt,szóval jó olvasást.Ha nem lesz meg legalább két komment,akkor nem hozok részt.Szóval bocsi.
Tori xxx

~Liam~
Tori annyira hasonlít hozzám és Lisához,hogy azt elmondani is nehéz.Azt mondta tegnap a pikniken,hogy kicsi korában sokat költözgetett,mint mi.Ez elég fura.
Reggel Danielle mellet ébredtem.Nagyon jól esett,hogy ott van velem 1 hónap után,mert elment táncolni Los Angelesbe.Annyira szeretem.
-Szia!Mit csinálsz?-jött  mellém.
-Jó kérdés...még én sem tudom.Csináljak neked valami kaját?-öleltem meg.
-Nem köszi,már ettem.Mit csinálunk ma?
-Elmehetnénk sétálni.Olyan régen voltunk már együtt.Bár jöhetnének Toriék is.
-Na látod szivi ez nagyon jó ötlet.
Mire befejeztük a beszélgetést csörgött is a telefonom.
-Haló!-szóltam bele a készülékbe.
-És ha nem ló?-röhögött Beck.
-Honnan van meg a telefonszámom?
-Lisától...Na de térjünk a lényegre.Segítened kell....
-Várj kitalálom.Toriról van szó.
-Eltaláltad.De nem ez a fontos,hanem az,hogy hogyan hívjam el randira...és hogyan kérjem meg,hogy legyen a barátnőm...
-Na várjunk csak.Neked van barátnőd.Jade,nem?
-Csak volt...
-Tori miatt szakítottál vele?-a vonal másik oldalán hümmögéseket hallottam-Na jó.Szerintem vidd el vacsizni egy gyönyörű helyre.
-Köszi.Na nem is zavarlak tovább.Szia.
Elgondolkodtam.Miért ismerős nekem ennyire Tori nevetése?Miért érzem azt,hogy mi rég ismerjük egymást?Honnan ilyen ismerős a második neve?Miért van az,hogy tudok magyarul és franciául?

~Tori~
Cat mondta,hogy el fog menni randizni Zaynnel.Annyira furi volt,tisztára elvörösödött,mikor mondta.Ja ma megyek vele vásárolni.Remélem találok valami csajos cuccot is,mert az alig van.Jess és Ashley is jön.Amúgy Ashley baromi jó arc.Az hogy Harry nem igazán kedveli az az ő baja.Mi máris megkedveltük egymást.Szóval csajos délutánt tartunk.

                                                                   ***
-Na mikor indulunk?-kiabáltam Catnek.
-Egy perc és megyek!-kaptam a választ.
-De már ezt mondod fél órája.Jess és Ashley is itt van már.Miattad nem tudunk elindulni.Ha még moziba is akarunk menni már ott kéne lennünk-oktattam ki Vöröskét.
-Jólvanna!Itt vagyok.Lisa nem jön?
-Nem ér rá-válaszolt helyettem Jessi.
És végre sikerült elindulnunk.A plázába rengetegen voltak,olyan szinten,hogy levegőt is alig lehetett kapni,de bementünk az összes boltba,vettünk egy csomó ruhát és még a moziba is odaértünk.A Képszakadást néztük.Iszonyú eny jó film.
Ezeket a ruhákat vettük:
Cat ruhája
Jess ruhája


Ashley ruhája
~Niall~
Jess elment Toriékkal vásárolni,ezért az egész napot együtt töltjük a srácokkal.Elmegyünk a London Eye-hoz,beülünk egy kávézóba stb.
Most itt vagyok a srácokkal közös lakásunkban és beszélgetünk.
-Niall túl vagy már Jess-el azon?-kíváncsiskodott Harry.
-Nem,még nem.- elkezdtek röhögni-Miért?Most mi van?
-Bocs,de fél év után még nem történt meg,az szerintem gáz...
-Na jó váltsunk témát.Hazza neked nem tetszik Tori?-próbáltam terelni a szót.
-De,de nekem nagyon úgy tűnik,hogy együtt van Beckkel.Amúgy jó csaj.
-Az tuti.Csak ne lenne ennyire ismerős a nevetése,az arca...-mondta Liam.
-Ja.Meg még hasonlítotok is egymásra.-helyeselt Zayn.-Amúgy megyek randizni Cat-tel.
-Na ez szuper.Van répatortánk?-Tipikus Louis,mindig répát enne.
-Aha a hűtőbe van,a bolognai mellet.
-Ashley-vel mi van?Azt mondtad,hogy megcsal.
-Minden nap beszélünk,és tényleg szeretem,a megcsalásos dolgot meg már megbeszéltük.
-Akkor ti is egyenesbe jöttetek-mondta szomorúan Louis.
-Miért?Mi van Eleanorral?-értetlenkedtem,hiszen egy héttel ezelőtt még nagyban falták egymást.
-A szakítás szélén állunk.Arra panaszkodik,hogy nem fordítunk elég időt egymásra...
Sajnálom szegény Louist.Imádja Eleanort,most viszont lehet,h vége mindennek.Az elmúlt éves sok munkája a kapcsolatába,a rá fordított idő...mindez mind hiába.
Én Jessel hála a jó égnek nem vagyunk így.Nagyon jól megvagyunk együtt.2 éve ismerjük egymást,de most alakult ki a barátságból szerelem.
-Min gondolkodol?-bújt a képembe Liam.
-Ja...csak Louisékon


Cat és Zoé a kávézóban:


Jess:


Bocsi,mára csak ennyi,de igyekszem hozni a következőt.
Ja és még annyi,hogy maximum 2 komment után hozom a következőt.
Tori xxx


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése