2013. április 3., szerda

2.rész(folyt.)

Annyit szeretnék kérni tőletek,hogy írjatok 1-2 megjegyzést is,hogy tudjam tetszik-e a blog.Negatív kritikákat is elfogadok. :)


~Tori~
Mentem ajtót nyitni.Először Beck jött be és egy öleléssel üdvözölt.Másodszor Jade,Beck barátnője jött oda hozzám,hogy 2 puszival  üdvözöljön.Majd átadták az ajándékomat,ami baglyos nyaklánc-szett és egy Eiffel tornyos nyaklánc-szett volt.

Jade ment Cat-hez,mert valami fontos megbeszélnivalójuk volt.Én addig bementem a szobámba.Nagy
örömömre Beck is jött velem,de nagyon másképp nézett ki...valahogy kacérabb volt.Mikor le akartam volna ülni az ágyra megfogta a csuklóm és visszarántott(finoman)maga elé.Egyre csak közeledett felém azzal a telt ajkaival.Legszívesebben ott helyben lesmároltam volna,ha nem tudnám,hogy van barátnője.De Ő egyre csak  
közeledett felém,míg el nem toltam magamtól.
-Beck,nem szabad!-hátráltam meg.
-Ugyan miért nem?...Jajj Tori,tudod,hogy nekem Te tetszel!Mikor lesz már ennek vége?Csak egy csók,az ég szerelmére!
-De neked ott van Jade!...amúgy, én  tudok várni-mondtam,majd kimentem a szobából.A nappaliba vettem az irányt,ahol Jess már várt rám.Egy sárga nyári ruha volt rajta.
-Jajj de szép vagy-ugrottam a nyakába.
-Köszi,de te miért nem veszel fel valami csinit?Mindig farmerban vagy.-nézett rám szigorúan
-Jól van anyuci,csak engedd be az ajtón Lisát.
-Mi?Nincs is itt?-értetlenkedett Jess.
-De!Nézd ott integet az ablaknál-mutattam meg neki.
-Jajj...Lisa várj,mindjárt megyek-kiáltott ki neki.
Amíg ők üdvözölték egymást,addig én felmentem a szobámba egy "normális" ruháért,mert nem akartam sokat várni Jessire.A döntésem erre a ruhára esett:
Most már Jess sem ellenkezett,hogy nem tetszik neki,sőt egyenesen imádta amit felvettem.Mentem Lisához,hogy mégis tudjam,hogy mit tervezett mára,de csak annyit mondott,hogy titok.
Megint csengettek,de ezúttal a srácok voltak.Énekelve jöttek be az ajtón,majd egy-egy öleléssel üdvözöltek.Mondanom sem kell,hogy élőben sokkal jobban néznek ki,mint a képeken,de az egyik fiú nagyon megfogott.Barna göndör haja,és zöld szeme volt és igazi félistenként nézett ki.Cat szegény meg azt sem tudta,hogy mit csináljon,hiszen az imádottjai vannak itt nálunk.Ja és ekkor jött a bemutatkozás.
-Szia!Én Niall vagyok-jött oda egy szőke hajú fiú.
-Liam.
-Zayn
-Louis
-Harry
Mutatkoztak be sorban.Most rajtunk volt a sor.
-Sziasztok az a vöröske Ariana  Valentine,de hívjátok csak Catnek,Ő itt Jessica Simpson,de nektek csak Jess,ő Beck Oliver,a barátnője pedig Jade West.Ja és én.Victoria Zoé Justice,de Torinak szólít mindenki.
Na ezen is túllettünk.Ami a legfurább,hogy Jessi-t már ismerték,mert ő a szöszke barátnője.De erről ő miért nem szólt?Gondolatmenetemből Niall és Louis szakított ki.
-Ki tud közületek főzni...
-És van répátok?-fordult felém a két fiú.Értetlenkedve néztem rájuk.
-Van répán és én tudok főzni,de miért?
-Mert még nem ismered ezt a kettőt.-adta a logikus választ Liam.Azt hiszem,hogy ő Lisa bátyja.Sőt,szinte tuti.Na mindegy.Adtam a fiúknak répatortát(mert az Cat kedvence,ezért mindig van itthon),majd leültünk beszélgetni.
-Ha már itt járunk,akkor átadjuk a szülinapi ajándékodat.-mondta Harry,majd elővett a zsebéből 2 VIP jegyet a következő koncertükre,ami nem mellesleg holnap lesz.
-És azt mondta Paul(a menedzserük),hogy ha már 2 művészeti sulis lányt viszünk,akkor énekelhetnénk is valamit.-egyészítette ki Liam Harry mondanivalóját.
-Okéé- újongott Cat.
-Én is benne vagyok-vágtam rá egyből-és mit fogunk énekelni?
-Szerintem a "Bruno Mars-Locked out of heaven" jó lenne-nézett rám Harry.
-De jó! Az a kedvenc számom
-Tudom-reagált le a göndörke.
Úristen!Tudja a kedvenc számom?Te jó ég! 
2 másodperc múlva a medencébe találtam magam.Ledöbbenve néztem Liamre.
-Ezt most miért kaptam?
-Mert látnod kellet volna magad,mennyire bepirultál-röhögött ki.
-Öhm...oké-mondtam,majd lányos zavaromba lesütöttem a szemem.
-Vigyázz,mert jövök!-ordított Louis,majd beugrott mellém.
Röhögve nyomott le a víz alá,majd amikor feljöttem szembeköptem vízzel.
Már mindenki a medencében volt,csak Cat hiányzott,mert félt,hogy a fiúk őt is lenyomják a víz alá,de Zayn kiment és biztosította róla,hogy nem fogják.

3 óra múlva szomorúan konstatáltuk,hogy már eléggé nagymamás a bőrünk,ezért kimásztunk a medencéből.Még beszélgettünk,mikor Louis mondta,hogy ideje menniük,mert holnap korán kell kelniük.



Elbúcsúztunk a srácoktól,és utána kezdődött el igazán a buli.Előkerültek az italok,a tejszínhab(jobb,ha nem tudod,hogy mire kellettek)és még egy csomó minden.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése