2013. április 8., hétfő

4.rész

Remélem most kaphatok pár megjegyzést.És köszönöm Pannának,hogy figyelemmel követi a blogom.
Puszi:Tori xxx

~Tori~
Egyszerűen nem akartam hinni a szememnek.Beck állt előttem teljes életnagyságba.Magam elé akartam volna tenni valamit,hogy azért mégse legyek anyaszült meztelen előtte,de megragadta a csuklóm,és magához húzott.Csábító ajkait néztem,ahogy közelítenek felém.Nem gondolkodtam,csak megcsókoltam.Élveztem a számon rég nem érzett ajkait,azt a különleges ízt,ami mindig is vonzott.Nem tudtam nem észrevenni a parfümének illatát,ami még most is olyan mint régen.Sajnáltam,hogy eldobtam magamtól egy másik srácért,akit még nem is szerettem,nem úgy,mint Őt.
-Beck,miért vagy itt?-motyogtam két csók között.
-Mert nem bírok nélküled élni Tori...nem érdekel Jade,nekem te kellesz...Szeretlek.-mondta,miközben a nyakamat díszítette gyengéd puszijaival.
Hittem neki,mert én is így voltam vele.Jade jó barátnőm,de nem bírom ki,hogy ne nézzek sóvárogva Beck-re.Ha a közelében vagyok elpirulok,és akaratlanul is egymáshoz érünk.
-Hány lánynak mondtad már ezt?-csóváltam meg a fejem,majd bementem a fürdőmbe egy törölközőért,amit magamra csavartam.
-Egynek sem.Eddig csak neked,de azt komolyan is gondoltam.Régen is,meg mo....-nem hagytam,hogy befejezze.Rátapadtam ajkaira,majd csókolni kezdtem.
                                                               
                                                                     ***
Az estém hihetetlenül jó volt.(Férre ne értsétek,nem történt semmi OLYAN.)Reggel Beck mellet ébredtem,mert este filmet néztünk,és már nem akart hazamenni(amúgy vagy 2-3 háznyira lakik).Este hallottam,hogy Cat hazajött egy sráccal,akinek olyan hangja volt,mint Zayn-nek.Na most nem ez a lényeg,hanem az,hogy beszéltük,hogy Lisa per pillanat nincs együtt senkivel sem és össze kéne hozni valakivel.
-Mi a baj?-kérdezte Beck.
-Ja...nem semmi,csak az este beszélteken gondolkodom...
-Mármint a Lisa-s dolgon?-értetlenkedett.
-Aha.Nem tudom,hogy kivel lehetne összehozni.
-Jaa!Azt majd megoldjuk.De nekem most mennem kell,mert beszélek Jade-del.
Mondta,majd felállt,és kiment a szobámból.Én felálltam az ágyról és átmentem Cathez.Nagy meglepetésemre nem volt egyedül.Ott volt Zayn is.Szerencsére fel voltak öltözve és csak beszélgettek.
-Szia Zoé!-kiabált Cat,majd odaszaladt hozzám és a nyakamba ugrott.Megint kicsinosította magát.Egy virágos ruha,és saru volt rajta.A haját felkötötte.Nagyon furi volt és látszott Zayn-nen is hogy tetszik neki.
-Sziasztok!Csináljak reggelit?
A kérdésemre nem válaszoltak,csak két pár csillogó barna szempárt láttam.Olyan aranyosak együtt.

~Niall~
Tegnap este Zayn felszívódott,Liam Lisával volt,Louis pedig Eleanorral.Én úgy döntöttem,hogy Jessel fogom tölteni az időmet.Már fél éve együtt vagyunk,de még csak most mondtuk el a barátainknak is.A sajtó szerencsére még nem tud tóla.
-Szia édes!-jött mögém.
-Szia!Hogy telt a napod?
-Köszi,nagyon jól.Elmentem Lisával vásárolni,utána Ashleyvel voltam kávézni.És neked?Milyen volt a koncert?
-Jó volt. Énekeltünk egy sort,majd hazajöttünk.
Ezt szeretem benne,hogy nem csak saját maga érdekli és nem mesél regéket magáról,hanem inkább a külvilág izgatja.Jövőhéten lesz egy műtétje,mert vakbélgyulladása van.Nagyon sajnálom őt,de csak annyit tudok neki segíteni,hogy mindig mellette leszek.
Beszélgettünk 2 órát úgy mindenről,majd bejelentette,hogy menjünk el Toriékhoz.Beleegyeztem,és elindultunk.Nehogy azt higgyétek,hogy engedélyt kell kérnie tőlem,de azt,hogy hova menjünk azt együtt szoktuk eldönteni.

~Tori~
Niall és Jess jött hozzánk,hogy csináljunk valamit ,mire én felajánlottam,hogy menjünk el piknikezni.Így kerültünk most ide:
Liam,Lisa,Louis,Eleanor,Harry és Ashley is jött velünk.Most volt sikerem megismerni göndörke barátnőjét,aki még csak véletlenül sem tűnt olyannak aki megcsalná a barátját.Sőt,még Harry is jól érezte magát vele.
A piknik arról szólt,hogy jobban megismerjük egymást.Én a legtöbbet Liammel és Lisával voltam.Liam nagyon normális srác,sőt még jóképű is,de mondta,hogy neki van barátnője.Mutatott róla egy képet is.
Dani járt a mi osztályunkba,de elment az X-factor háttértáncosának.Nagyon jó barátnők voltunk,míg el nem ment.

***
Ez a piknik volt életem legjobb piknikje.Igaz,hogy az én házamhoz mentünk el,de én se nagyon jártam oda,mert még a nagyszüleim laktak ott,mielőtt megszülettem,mert akkor mi költöztünk oda,de ezt nem túl sokan tudják a családomon kívül.Ja igen...Liam mondta,hogy mikor kicsi volt ő is sokat költözgetett.Hát nem érdekes?
Ma küldtük be(Cat,Beck és én) a jelentkezésünket a nickelodeon egyik induló sorozatába.1 hónap múlva fog kiderülni,hogy felvettek-e minket,és ha igen,akkor Los Angelesbe kell mennünk 2 vagy több évre.

Tori és Cat:

Beck és Tori:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése