2013. április 2., kedd

1.rész

~Tori~
Április 2. van,ami azt jelenti,hogy ma van a szülinapom.
Reggel Cat úgy ébresztett fel,hogy a nyakamba borított egy vödör jéghideg vizet,azt kiabálva,hogy "Boldog szülinapot Zoé!".Általában csak ő hív Zoénak,mert ez jobban tetszik neki,mint a Tori.Mikor kinyitottam a szemem,dühösen fordultam barátnőm felé.
-Mi ütött beléd?-förmedtem rá szegényre
-Csak megőrzöm a hagyományokat.-vigyorgott vissza,majd a nyakamba ugrott.
-Jólvan,oké,de már elengedhetsz-kapálóztam levegő után.
-Képzeld...tudod...izé,tudom...-kezdett el dadogni.
-Igen?
-Tudod van az 1D,akiket annyira szeretek...
-Mintha nem mondanád el mindennap...-szakítottam félbe barátnőmet.
-És...hát azt szoktad mondani,hogy Harry helyes,meg hogy tetszik...
-Öööö..biztos.
-Oké,akkor menny és öltözz fel,mert itt lesznek fél óra múlva.-na ezen nagyot néztem.Hogy a 1D itt lesz a házunkba??Atya ég!
-Mi?Ezt hogy?
-Úgy,hogy Lisa sokat mesélt rólunk a srácoknak,és jónak találták,hogy egy szép napon eljöjjenek-bólogatott hevesen.
-Jajj köszönöm,köszönöm,köszönöm.-ugrottam Cat nyakába.
Oké nem vagyok nagy rajongójuk a srácoknak,de azért valljuk be,hogy iszonyúan jól néznek ki.Elindultam lezuhanyozni és felöltözni.10 perc után készen voltam.Rajtam ez a ruha volt:

Tudom,hogy nem a legelegánsabb ruhát vettem fel,de én ilyen sportos tipus vagyok.Mikor lementem a nappaliba Cat már várt rám.Elképesztően nézett ki.
És mikor megszólaltam volna,csengettek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése