2013. április 3., szerda

3.rész

Ide is kérhetnék 1-2 komit?Nagyon jó lenne tudnom,hogy milyen a blogom.Mint mondtam az előző résznél,negatív kritikákat is elfogadok.Már van 1 rendszeres olvasó! :)
Tori xxx

~Tori~
A tegnap esti buli mindenkit rendesen kiütött mindenkit,ezért itt aludt nálunk mindenki.Én voltam fent a leghamarabb(9 órakor),csináltam reggelire palacsintát,majd elmentem fürödni,majd felöltözni mert 12 órára oda kell érnünk a koncert helyszínére.De mindenek előtt visszaadtam Catnek a tegnapi ébresztését.Legalább annyira meglepődött,mint én tegnap.
-Zoé,Zoé,Zoé!-szaladt oda hozzám Vöröske
-Igen?
-Segíts!Milyen ruhát vegyek fel?
-Még én sem tudom,hogy mit veszek fel.Gyere,válasszunk együtt valamit.-nyugtattam meg.
végül ezek a ruhák mellett döntöttünk:

Cat egyszerűen nem csak gyönyörű,hanem még aranyos is.Még készítettünk pár képet,mielőtt elindultunk volna(még Beckel is),mitagadás,nagyon jól sikerültek.
Már fél 12-kor ott álltunk a stadion előtt,de nem találtunk senkit sem.Már indultunk volna vásárolni,mikor kinyílt mögöttünk az ajtó.Zayn volt az.Alig bírt megszólalni,mert elállt lélegzete Cattől.Olyan furik lennének együtt.
-Sziasztok!-szólalt meg végül.
-Szia!-mondtuk egyszerre.
-Jó korán jöttetek.
-Baj?-nyílt tágra Vöröske csokibarna szeme.
-Jajj,dehogy is!-nyugtatgatta.
Még beénekeltünk,beszélgettünk és elvoltunk.De már nem volt másra időnk,mert elkezdődött a koncert.
Már lassan a végefele közeledett,és Zayn kiszaladt hozzánk.Nem értettük,hogy mi folyik itt,míg fel nem kapta Catet és ki nem szaladt vele a színpadra.Majd visszajött értem is és ugyanúgy tett velem is.
-Jaa!Megvan-vidult fel.Leénekeltük a dalt,majd Cat odasúgott nekem.
-Tetszik Harry?-suttogta.
Nem mondtam semmit sem,csak ráztam a fejem.
-Miért?-kérdezte.
-Mert nekem más tetszik.
-Ki?-értetlenkedett.
-Tudod.
 És ennyit beszéltünk,többet sem.Ekkor Harry jött mellém.
-Nincs kedved sétálni?-kérdezte.
-De,menjünk el a Hyde parkba.Ott nyugodtan tudunk beszélgetni.
És elindultunk.15 perc alatt oda is értünk és leültünk egy padra.
-Játszunk őszinteségi játékot-ajánlottam fel.
-Az milyen?
-Háát...teszel fel egy kérdést a másiknak és annak őszintén kell válaszolnia neki.-magyaráztam.
-Oké,akkor kezdek.Van barátod?
Na erre most mit mondjak?Beckkel nem vagyunk együtt,de már nagyon sokszor lesmárolt,meg sokszor jártunk is,de neki most van barátnője,még akkor is,ha engem szeret(állítólag).
-Nem,nincs.Neked?
-Van,de asszem,hogy most kavar valakivel,szóval nemsokáig.
-És ki az?
-Ashley.Van testvéred?
-Aha,2,de csak féltestvéreim.
-Azt hogy?
-Hosszú,majd egyszer elmondom-remélem ennyi elég lesz neki.-és neked van tesód?
-Aha,egy lány,Gemma.De amúgy neked Lisa a rokonod?
-Nem,miért?
-Mert úgy néz ki,mint te.
Adta az amúgy teljesen logikus választ,mert ezt mi is tudjuk,meg nem mintha nem mondanák el minden nap.
-Mióta növeszted a hajad?-fogott ujjai közé egy hosszú barna tincset.
-Nem régen lett levágatva rövidre,azóta nő.
-Azta!ámult el.
-Na ja.
-Szüleid?
-5 és fél éves voltam,mikor elváltak.Anya Los Angelesben él,Apa pedig itt él Londonban.Mindkettőjüknek új élete van.Anyának nélkülem,Apának velem.Kicsikoromban cikáztam  a kontinensek között...-kezdtem bele mesémbe,de nem akartam mindenbe beleavatni egy "idegent".
-Merre fele laktatok?
-Budapesten,Párizsban,Los Angelesben,New Yorkban,és most Londonban.
-És ezt hány év alatt?
-Kerek 10!-számoltam össze az éveket.
-Na de mennem kell-közölte végül,félmosolyra húzva a száját.
És megint vége lett egy beszélgetésünknek.Én felálltam a padról,elköszöntem Harrytől,és elindultam haza.A mai napból is elég volt ennyi,viszont mikor beléptem az ajtón nem volt otthon senki sem.Cat megint elment bulizni,de most nem én fogom hazaszállítani holtrészegen.Erről ennyit.Mikor levettem a ruhámat(mindet)valaki odajött mögém,és átkarolta a derekamat.Értetlenül fordultam meg és találtam magam szembe Vele...

Jessica Simpson(Jess,Jessi):

Jade West:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése