2013. július 2., kedd

10. rész

Meg is hoztam a következő részt.Most lesz benne egy kis csavar,és szerintem innentől lesz érdekes a történet.Na de nem is húzom tovább az időt az olvasástól.


~Tori~
Este elmentünk bulizni.Senki nem ismerte fel a fiúkat,szóval elengedhettük magunkat.Az első pár pohár pálinkánál még senkinek sem volt semmi baja.De sajnos a következő 5 rendesen kiütött mindenkit,olyannyira,hogy nem emlékeztünk még arra sem,hogy kik vagyunk.Sötétség kavargott a fejemben.A legutolsó emlékem az volt,hogy Harryvel táncolok és Lou-val röhögünk valamin.
*másnap*
Valaki mellet ébredtem egy ágyban.Hogy kerültem én ide?És ki van mellettem?A fejem zúgott,annyi italt ittam tegnap este.A mellettem fekvő alak mocorogni kezdett,majd felült...Harry?!Te jó isten!Én lefeküdtem Harry Stylessal?Mikor van barátom?Te jó ég!
-Szia Szépség!-köszöntött Hazza 2 puszival.
-Szia!Mi történt tegnap este?
-Háát...az úgy volt,hogy az este közepe felé kaptál egy SMS-t,és magadba fordultál.Pár feles és koktél után már elkezdtél nevetni,majd táncoltunk.És a innentől többre nem emlékszek.Viszont fáj a fejem.Van itt valahol aspirin?-hadarta el gyorsan mondanivalóját.
-Kitől kaptam SMS-t?-vontam fel fél szemöldököm.
-Nem tudom-vonta meg a vállát-nézd meg a telefonod-csillant fel a szeme,mintha valami találmány jutott volna az eszébe,amivel megmentheti az emberiséget.
De jó ötlet volt.A telefonomba egy SMS-volt,méghozzá Becktől.Az üzenetben ez állt:
Szia!Szakítok veled,legyünk csak barátok.Összejöttem mással.Bocsi!
Ölel:Beck
Eddig bírtam.Patakokban kezdett el folyni a könnyem.Harry egyből magához ölelt és úgy szorított,hogy megnyugvást és biztonságérzetet adott a karja.A fejemet maga felé fordította,majd olyan dolgot tett,ami nagyon meglepett.Megcsókolt.Miután felfogtam,hogy mi történik,én is visszacsókoltam.Nyelvünk heves táncot járt,keze pedig levándorolt a derekamról a fenekemre.Megemelte csípőmet és ölébe rakott.Én a hajtincseivel játszadoztam.A ruhával nagyon nem kellet foglalkozni,mivel a tegnap este történtek után nem volt rajtunk semmilyen ruhadarab sem...És megint megtörtént ugyan az,ami nagy valószínűseggel este is.Nem is gondoltam volna,hogy Harry ilyen gyengéd az ágyban.... : D

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon tetszik a blogod és igen,ez a csavar nagyon érdekes lett benne,de nekem nagyon tetszik!Kíváncsi vagyok mit hozol ki a történetből.Az alapsztori is nagyon jó,eddig nem találtam semmi hasonlóságot egyik blog között sem a tiéddel.Már várom a kövi részt!
    Puszi:Kata

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Kata!
    Holnap hozom az új részt!Remélem az is elnyeri tetszésedet!
    Tori xxx

    VálaszTörlés