2013. július 18., csütörtök

13.rész

Meg is hoztam a kövit.Remélem tetszeni fog.Jó olvasást.

~Zayn~
Hazza és Tori végre összejöttek.Már nem bírtuk hallgatni a srácokkal az így hiányzik Tori,olyan szép Tori,mikor találkozok már vele szövegeket.És én is jól elvagyok Vöröskével.Aranyos csajszi,mindig meg tud nevettetni.Kicsit buta,de annyi baj legyen. :)
Ma elviszem valahová,ami tuti tetszeni fog neki,mivel Zoé ajánlotta.Valami várat mondott,hogy az biztos tetszene neki.Remélem így is lesz.
A srácok aquaparkba akarnak menni,csak még azt nem döntötték el,hogy a fedettbe,vagy a szabadtéribe.De ha Louison múlik tuti a szabadtéribe megyünk.
Niallről is régen hallhattatok.Ő most Jessivel sziesztázik egy közeli fürdőbe.Nagyon jó már nekik.

~Harry~
Először ledöbbentem a hír hallatán,hogy Liam Tori bátyja.De nagyon hihetőnek hangzik,mivel csak hármójukra kell nézni.
A mai program városnézés.Megint.Hihetetlen,de már bejártuk egész Budapestet,és még mindig van mit nézni rajta.A csajok plázázni akarnak.Végülis az is egy városnézési forma. :)
Már ki is szúrtak 3 célt.



Szóval jó kis vásárlásnak nézünk elébe.Vagy inkább szenvedésnek,de a lányokért mindent.

~Lisa~
Én mind végig tudtam az egész testvér dologról.Rájöttem magamtól.Mikor Toriék a nagyinál voltak,akkor én meglátogattam az unokatestvéreimet,Orsit és Albertet.Tudom,fura,hogy Magyarországon születtünk,de mégis angol nevünk van. Anya és apa úgy döntöttek,hogy el fogunk költözni más országba,és nekik is angol a nevük.De ez most mellékes.A lényeg az,hogy kiderült minden.
Ma megyünk vásárolni.Már alig várom.Kigondoltam,hogy veszek magamnak egy Pandora karkötőt.Már mióta szeretnék egyet,de sehol sem találom.Viszont utánanéztem és itt van.Szerintem veszek egyet Jessnek is.Mozizni is beűlünk,megnézzük a Nagyfiúk 2-t.Szakadni fogunk a röhögéstől,én már előre látom.

*este*

~Tori~
A mozi iszonyat jó volt.Majd kiszakadtunk,annyit röhögtünk.A kedvenc színészem szerepel benne,Adam Sandler.Jó humora van az biztos.
Vagy 10 szatyorral a kezembe jöttem el egy plázából.Szóval jó sok ruhát vettem.Ja és 2 Pandora karkötőt.Lisával választottuk ki mindet.Amolyan barátságkarkötő.
Harryvel még nem akartuk elkiabálni,hogy együtt vagyunk,ezért még csak egymás kezét sem érintettük meg.Én a csajokkal voltam,de Liammel is nagyon sokat voltam.Szerinte is be kell pótolnunk az elmúlt 8 évet.De aranyos. : D
Hazaérve Harry lecsapott rám.
-Hiányoztál-suttogta fülembe.
-De csak fél napot nem voltunk együtt-nevettem el magam.
-Tudom,de akkor is-szavanként egy-egy csókot nyomott a nyakamra.Ekkor begörcsölt a hasa,én pedig a fájdalomtól összegörnyedtem.Hazza értetlenül meredt rám,viszont újra görcsbe rándult az allhasam.Ami csak azt jelenthette,hogy megjött.Szóltam Harrynek,hogy keressen gyógyszert,de nem volt itthon.Ő még mindig nem értette,hogy mi a bajom.
-Hívd ide Cat-et!-kérleltem.
-Mit mondjak neki?
-Semmit,csak azt,hogy jöjjön.
Azzal kirohant az ajtón.Pár másodperc múlva Cat rontott be az ajtón.
-Megjött-ő perszetudja,hoggy mikot szoktam így szenvedni.Csak bólintottam.Lekuporodott mellém és elkezdte simogatni a hátam.
-Szóljak Liamnek,hogy hozzon gyógyszert?
-Inkább menj te gyógyszerért,mert te tudod milyen kell.Liam meg inkább jöjjön ide.
-Rendben.
-Cat...
-Igen?-fordult vissza.
-Köszönöm-mosolyogtam rá.
Amég Li be nem jött,én addig bementem a fürdőbe és rendbe tettem magam.A szobába Liam várt rám.
-Na,hogy vagy?-vette aggódóra a hangnemét.
-Hát iszonyatosan fáj a hasam,de megvagyok.-vontam meg a vállam.
-Na gyere ide-tárta ki a kezét,jelezve,hogy ölelést kér.Teljesítettem.
-Hazza hogy-hogy kiment?
-Én kértem meg.
-Ja,éshamár nálla járunk,akkor szeretnélek tájékoztatni arról,hogy bármikor képes összetörni a szíved.Örülök neki,hogy boldog vagy,de ha Hazza bármivel is megbánt velem gyűlik meg a baja,mert az én kishúgomat nem bánthatja.-a mondandója végén egy puszit nyomott a homlokomra.
-Köszönöm,de nem fog megbántani-bizonygattam igazamat.
-Remélem...nagyon remélem....


2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Megint nagyon jó lett.Liam nagyon aranyos,ahogy védi Torit.Lisának amúgy van barátja?Mert eddig nem írtál róla.Várom a kövit. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!
      Nem,nincs neki barátja,de ennél többet nem mondok :D
      Nemsoká lesz kövi

      Törlés