2013. július 4., csütörtök

12.rész

A következő részt 1 komi után hozom.Jó olvasást.


~Tori~
Mikor megkérdezte Harry,hogy leszek-e a barátnője,a szívem kihagyott egy ütemet.Soha nem éreztem még ekkora örömöt soha sem.De most nem is ez a lényeg,hanem más,ami ma történt,mégpedig meglátogatott az anyukám!!!Egy egész életet meghatározó dolog történt velem.Olyannyira,hogy elmondani is nehéz.
Mivel délben öltöztem fel,csak a nap hátralévő része maradt városnézésre.Cat-tel összeillő ruhát választottunk.Csak a változatosság kedvéért. : DEgyütt mentünk ki a nappaliba,és minden szempár ránk szegeződött,mert nem vettük észre,hogy egy számunkra még ismeretlen személy is ott tartózkodik.
-Jónapot!-köszöntünk egyszerre.
-Sziasztok,én Karen Payne vagyok,Liam és Lisa anyukája.
-Ő Cat Valentine,én pedig Victoria Zoé Justice vagyok-mutattam be magunkat.
-Óóó,én nagyon jól tudom,hogy ki vagy kedvesem.Beszélhetnénk 4 szem közt,elnézést,8 szem közt?
-Persze,menjünk a szobámba.
Mikor odaértünk Liam,Lisa és Karen egy emberként fordultak felém.Li kezdte a mondandóját.
-Tudod a múltkor néztük a naplódat,és találtunk benne 1-2 fura dolgot.Én ezt elmondtam Lisának,aki már akkor is tudott arról,amit majd most fogunk neked mondani...Ja és emlékszel a múltkori látogatásra a nagyidéknál?
-Persze,hiszen tegnap,vagy tegnapelőtt voltunk...
-Na igen,és ott Lis azt mondta a mamádra,hogy nagyi?
-Igen-bólogattam.Már kezdtem megijedni,hogy mit is akarhatnak mondani.Karen átvette a szót.
-Meg ne ijedj!Lehet nem fogod elhinni,de kész tények támasztják alá,hogy...
-Hogy?
-Az édesanyád vagyok!
-Akkor Li és Lis a testvéreim?-teljesen le voltam döbbenve.Nekem apa miért nem beszélt eddig erről?Pedig tudta,hogy még az X-factor idején is neki szurkoltam,és amikor megalakult az 1D az volt a kedvenc bandám,de utána megutáltam őket a pletykák alapján.Mostmár tudom,hogy nagy hiba volt.
-Igen szívem!Ja és a teljes neved Victoria Zoé Justice Payne.Tudom hosszú,de apáddal ezt választottuk.-majd rám mosolygott.Én zokogásban törtem ki.Sok volt ez nekem egyszerre,de azért örültem is neki.Karen,most már Anya karjaiba borultam.Hozzánk csatlakozott a család másik két tagja is.
-Szeretlek titeket-suttogta Anya-Ja és Zoé be kell pótolnunk ezt a kimaradt 8 évet.
Most már én is nevettem.Örültem....mindennek.Van családom,van egy görögisten barátom. : )
Az ölelés végén Liam elhúzott a szobájába.Mikor beértünk magához húzott és megölelt.
-Hiányoztál hugi!-suttogta a fülembe.Olyan aranyos volt.Nyomott egy puszit az arcomra,és ekkor nyitott be a szobába Harry.
-Itt meg mi folyik?-kiáltotta el magát,mire én összerezzentem.Azzal megfordult,és kisétált az ajtón.
-Harry,félreérted!-szaladtam utána.
-Ugyan mit?Azt,hogy Liam puszilgat,meg ölelget,miközben én vagyok a barátod?-röhögte el magát kínosan.
-Félreérted!
-Nem,Tori végeztünk!
-Mi??Nem!!!Liam a bátyám!Azért ölelt és  puszilt meg!-sírtam el magam.
Hazza döbbenten meredt rám.
-Komolyan?
-Persze!!!
-Úristen!Bocsáss meg!
-El van felejtve-suttogtam,majd megcsókoltam.Krákogást hallottam a hátam mögül.Megfordultam ,Lis és Liam bámult rám.
-Te együtt vagy Harryvel?-nyögte ki végül Lisa hosszas hallgatás után.
-Aha.
-És mióta?-vont kérdőre a bátyám.
-Ma óta.De majd elmagyarázom.

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Hú....azt sem tudom,hogy hol kezdjem.Ledöbbentett ez a rész.Liam Tori bátyja.Lisa Tori húga.Ők egy család. :D
    Harry kiborulása nagyon aranyos volt.Várom már a következő részt.
    Puszi:Kata

    VálaszTörlés