2013. július 31., szerda

17.rész



Sziasztok!Tudom,hogy hatalmas ugrás,de Kata,ez most már a gyerekek nézőpontjából lesz. :)
Remélem tetszeni fog.

15 év múlva

~Bella~
2031-et írunk.Amilyen felylett a mai technika nagyon jó cuccaink vannak.olyan karóráink vannak,amivel telefonálni,fényképezni,zenéthallgatni,és minden más egyebet lehet.A telefonok már majdnem eltűntek.A szemetesládák és újságok helyett monoggramm van,szóval hamar el lehet távolítani őket.Viszont még mindig nincsenek repülő autók.De még van remény rá. :D A kertesházak szintén majdnem eltűntek.Mindenki hatalmas felhőkarcolókban lakik.De nagyon sok telepített erdő lett.Mindig oda járunk levegőzni.Igaz nincsen szmog,mert vizet használnak az autókba.

Ma lesz az 1D 20 éves,ezért anyáék hatalmas ünnepséget csapnak.Anyáék az elmúlt 15 évben még mindig úgy viselkedtek,mint aki 19 éves,pedig már 36 évesek.
Nekem nemsoká lesz a 17.szülinapom.És apuék szülinapjával tartjuk meg.Itt lesz mindenki,aki fontos nekem.Köztük az öcsém is,Dave,igaz mindig vitázunk,de ez már nálunk megszokott.Ő most 14 éves.A húgom,Darcy pedig imádnivaló 10 éves.Anyáék nem tervezték,de nagyi felvilágosította őket,hogy manapság az emberek mindent megterveznek,és örüljenek,hogy valami váratlan történik velük.És igazuk volt,mert Darcy iszonyat aranyos kislány.
Anyu barátnői és apu bandatársai 16 év alatt nagyon a szívemhez nőttek.Pláne a keresztszüleim.Anya bátyja és húga.Lisának Van egy drágalátos kisfia,William,aki már nem is olyan kicsi.Liamnek is van egy fia.Jake,akivel egész jól kijövök.Mondhatni. 
Anya legjobb barátnője,Cat nagyon aranyos mindig.A haja vörösről megint barna lett.Ez a két szín tetszik neki a legjobban.De nem is őt akartam mondani,hanem a fiát,aki nagyon helyes srác lett az évek során.És igen,tetszik,és igen,gőzöm sincs,hogy mit gondol rólam,pedig nap mint nap beszélünk,mert a suliba a padtársam.
Rám is sokszor mondják,hogy szép vagyok,meg hasonlítok Lisára.Anya és apa is mindig ezt hangoztatja.

~Tyler~
Ma megyünk Belláékhoz.Már alig várom,hogy lássam.Szerintem nagyon szép lány,csak nem tudom,hogy tetszek-e neki.
A húgom már felment készülődni.Hiába 16 éves,már most úgy néz ki,mintha 18 lenne.Sam nagyon szép lány.Samanta Jennette Malik a húgom.
Én most lettem 18.Bella pedig 17 lesz.Már meg van az ajándéka...Remélem örülni fog.
Lily és Amy nagyon jól kijönnek velünk,tündériek,és szépek is.Ricsi fia és Dave a legjobb haverom.Igaz,hogy Dave a legfiatalabb hármónk közül,de iszonyat jó humora van.Zuri pedig nagyon jóba van Darcyval.

~Carlos~
Lily nagyon jó csaj,és ezt ő is tudja.Megmondta,hogy belém szeretett,és hogy érzem-e ugyan azt iránta.Én viszont egy csókkal jutalmaztam.Azóta sem beszéltem vele.Már hiányzik.Nagyon. :D
Zuri Edwards
Carlos Edwards

William Tomlinson
Lily Horan
Amy Horan

Tyler Kyle Malik
Samanta Jennette Malik

Bella Styles
David Styles


Darcy Styles

Jake Payne
*este*
~Bella~
Anya a konyhában sürgött-forgott.
-Drágám!Segítenél?-nézett rám,nagy,csillogó szemekkel.
-Persze!Mibe?
-A tortára kéne ráírni,hogy Boldog 20. Születésnapot!-mosolygott rám kedvesen.
-Ennyi?Semmi 1D vagy valami?
-Nem,csak ennyi.
Nekiláttam a díszítésnek.Egész jól sikerült.Remélem.
-Anya!Ez így jó?-kiabáltam neki.
-Persze!Tökéletes!Köszi kincsem!-nyomott egy cuppanós puszit az arcomra.
-Szólnál az öcsédnek és a húgodnak,hogy igyekezzenek?Mert mindjárt itt vannak Ty-ék.-mosolygott rám,mire elvörösödtem.
-Na,tudod,hogy csak viccelek-majd óvatosan vállon boxolt.

Felmentem az emeletre.És benyitottam az öcsém szobájába.De mikor nem találtam sehol,elorditottam magam.
-Dave,hol a fracba vagy?
-Ajj!A fürdőbe,de kopj már le!-reagált kérdésemre.
-Igyekezz,mindjárt itt van Sam!
Azzal becsaptam az ajtaját.Darcy jött oda hozzám.
-Bella!
-Igen?-hajoltam le hozzá.
-Megcsinálod a hajam?-kérdezte csillogó,nagy szemekkel.
-Persze Tücsök.
Bevittem a szobámba és felültettem a sminktükröm elé.
-Na,hogy csináljam?
-Tudod!Úgy,ahogy szoktad.Olyan szépen.-értettem,hogy mire gondolt.Oldalt feltűztem,hogy ne lógjon a szemébe.Egy kicsit vasaltam rajta,hogy ne legyen neki annyira göndör.Hátúl feltűztem,de nem kontyba,hanem úgy,hogy a vállára lógjon.A végeredmény egész jó lett.
-Sminket is kérsz?
-Csak egy nagyon kicsit.-mosolyodott el.
A szempillájára felkentem egy kis spirált,majd tussal kihúztam a szemét.Egy kis arcpirosítót kentem az arcára.Már csak a szájfény maradt.Azt is megcsináltam.
-Jajj de szép lettél!-mondtam neki mosolyogva.
-Köszi Bella-nyomott egy puszit az arcomra.
Én maradtam már csak hátra.Kivasaltam a hajam,kifestettem magam,majd felvettem a ruhát,amit kifelyezetten erre az alkalomra vettem magamnak.A ruha rövid,testre simuló pink csoda.Mire elkészültem pont csengettek.
-Nyitom-kiabáltam le.
Lerobogtam a lépcsőn a cipőmmel a kezembe.Majd elakadt a lélegzetem.Ty ott állt előttem teljes életnagyságban.És még helyesebben nézett ki mint valaha bármikor.
-Szia!-villantotta rám 1000 wattos mosolyát,amitől majd elolvadtam.
-Sziasztok!Gyertek be!-tártam ki az ajtót.
Cat,Zayn és Sam egy-egy ajándékdobozt tartottak a kezükben.Láttam,hogy tanácstalanok.
-Az ajándékokat nyugodtan tegyétek le arra az asztalra.-mutattam a mögöttem lévő bútorra.
-Jajj Bella!De régen láttalak-ölelt meg Zayn,mire elnevettem magam.
-Igen Zayn,igazad van.Tegnap tényleg régen volt-a válasza csak egy homlok puszi volt.
-Zayn!Haver!Miújság?-rohant oda hozzá apa.
-Nincs mese,a gyerkőcök felnőttek.-mosolygott.
Én ott hagytam őket,hadd beszélgessenek.Kimentem a hatalmas kertünkbe,ami mellesleg már fel volt díszítve.Észrevettem egy sötét alakot,az egyik fánkon ült,és eléggé szomorúnak tűnt.Levettem a cipőmet és elkezdtem felmászni rá.
-Tönkre teszed a szép ruhádat-nevette el magát Tyler.
-Dehogy,hozzád jövök.-majd másztam tovább.
Mikor felértem mellé láttam,hogy lecsorog egy könnycsepp az arcán.
-Mi a baj?-simítottam végig a karján.
-Tudod...van egy gyönyörű lány,akibe szerelmes vagyok,de nem tudom,hogy mit érez irántam.Nagyon közel áll hozzám,de nem tudom,hogy hogy mondjam el neki.
Mikor ezeket elmondta,nekem majd meghasadt a szívem.A srác,akibe szerelmes vagyok,mást szeret.Nem tudtam mit is mondhatnék.De arra rájöttem,hogy én akkor vagyok boldog,ha ő is.Végül nagy nehezen,de kinyögtem.
-Mondd el neki.Hidd el,hogy biztos nem viszonzatlan.-mosolyogtam rá bágyadtan.
-Biztos vagy benne?
-Igen-mondtam bizonytalanul.
-Akkor...Bella...mondanom kell valamit-fordult felém.
-Igen?
-Bella....én.....én...szeretlek-mikor kimondta én ledöbbentem.Végre kimondta azt a 9 betűs szót.
-Boldog szülinapot-suttogta,majd megcsókolt.Ajka gyengéden szántotta végig az enyémet.Iszonyat jó érzés volt.Bizsergés futott át az egész testemen.
-Köszönöm...és én is szeretlek!-motyogtam.
-Remélem jó ajándék volt-kacsintott rám.
-Igen,és még egyszer köszönöm.-majd elpirultam.

Az este fergetegesre sikeredett.Louis és apa berúgtak,így aztán végig hülyeségeket lötyögtek.Aztán egy fán kötöttek ki.
Zayn és Niall bevonultak a fürdőbe és nem jöttek ki,szóval ott aludtak bent,mert bezárták magukra az ajtót.
Liam,Lisa,Cat,Jess,Ricsi,Dani és Gemma a medencénkben szórakoztak.
Anya pedig tartotta a frontot kisseb-nagyobb sikerrel,mivel Li berántotta a vízbe.
Mi "gyerekek" elvoltunk együtt.Dave és Sam kimentek az erkélyre beszélgetni,Lily és Carlos enyelegtek,Darcy Zurival játszott.Amy pedig Willi-vel sétáltak.Én és Ty is elvoltunk.Beszélgettünk,sétáltunk,néha elcsattant kettőnk közt egy-két csók.A végén még is a medencében kötöttünk ki.Azért Zuri sem maradhatott ki a srácokból.Jake felkérte táncolni. :D

A végére hagytam az ajándék bontást.Liaméktől kocsit(!!!)kaptam,Lisáéktól ruhákat és egy gyönyörű cipőt,Zaynéktől filmeket és egy kamerát,Nialléktől fényképezőt,Ricsiéktől egy kulcsot,amit gőzöm sem volt,hogy miért kapok,de miután megkaptam anyáéktól az ajándékot leesett.Az az én házam kulcsa!Ja és egy ugyan olyan karkötőt,amit anya Jess,Lisa és Cat hord.Azzal a címszóval kaptam,hogy most már te is közénk tartozol.
De a legjobb ajándékot még is Ty-tól és Sam-től kaptam.Egy 2 személyes út NYC-be,Párizsba,Los Angelesbe és Végül de legutolsó sorban Magyar országba.
Anya és apa nagyon titokzatos volt,mert nem mondták el,hogy kivel fogok elmenni.Majd késő este bejött a szobámba Dave.
-Igen?Mit akarsz?-kérdeztem tőle flegmán.
-Elmondani,hogy kivel mész világot látni.-kacsintott egyet.
-Ugye nem veled?-ijedtem meg
-Nem,dehogy.Ty-jal-mondta büszkén,nekem pedig leesett az állam.Apáék megengedték?Te jó isten!
-Hogy-hogy?-kérdeztem meg végül.
-Háát....nekem köszönheted....én beszéltem rá őket......Boldog Szülinapoot!-én szó szerint a nyakába ugrottam.El sem hiszem,hogy az öcsém,aki ki nem állhat most ezt megtette értem.
-Köszönöm-suttogtam a fülébe.-A világ legjobb testvére vagy-majd elnevette magát.
-Tudom.

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Lett a gyerekek szemszögéből is.És igen,nagyon jó lett,és eddig ez az egyik kedvenc részem! :D
    Puszi:Kata <3

    VálaszTörlés