2013. július 30., kedd

16.rész

Sziasztok,meghoztam az új részt.Különösen örültem a 2 kommentnek.Köszönöm Bo! <3

~Tori~
Ma reggel Bella szuszogására ébredtem,de Harry nem volt sehol sem.Kikecmeregtem az ágyból,és elindultam a konyha felé.És nagy meglepetésemre ott volt,és a hűtőbe kotorászott.
-Szia szerelmem!Jó reggelt!-köszöntöttem,majd hzzábújtam.
-Szia!Neked is jó reggelt!Meg akartalak volna lepni titeket egy finom reggelivel.-sóhajtott egy nagyot,majd megcsókolt.
-Még meg lephetsz minket.Bella még alszik.Mit akarsz csinálni?Ne segítsek?
-Meglepit,és nem kell segíteni.Te csak menj vissza Bellához.-majd megint megcsókolt én pedig visszamentem a lányunkhoz.Még mindig édesen szuszogott.
Kinyílt a szobaajtó és Harry lépett be rajta egy tál palacsintával.Bella is pont akkor ébredt fel.
-Szia Apa!-motyogta álmosan,majd engem is észre vett-Szia Anya!
-Jó reggelt kicsim!-köszöntöttük egyszerre Harryvel.
Miután megregggeliztünk én elmentem felöltözni,de a fürdőbe érve valami nedves csorgott végig a lábamon.Akkor tudatosult bennem,hogy nemsokára szülni fogok.
-Harry!-kiabáltam ki neki.
Ő pár másodperc múlva berontott az ajtón.
-Mi a baj?-aggodalmaskodott.
-Mindjárt szülni fogok!Vigyél be a kórházba!De azonnal!-idegeskedtem.
-Azonnal!Rácsörgök Liamre,hogy vigyázzon Bellára,mi pedig induljunk.
Úgy,ahogy voltam,azaz egy pizsamába bementünk a kórházba.Harry értesítette a többieket,hogy mindjárt megszületik a kisfia.Igen,meg van győződve arról,hogy neki lesz egy fia is.Hát,nekem ez most oly mindegy,mert én szülöm meg,nem ő.
Egy ápolónő bevitt a szülő szobába és kezdetét vette az egész kóceráj.
2 óra múlva megszületett David Styles.Igen,bejött Hazz megérzése,és lett egy fiunk is.
Időközbe bejöttek a fiúk is és a kis Bella.Nagyon megörült a kisöccse érkezésének.Agyonpuszilgatta. :D
Lisa átvette tőlünk és elkezdte csucsújgatni.Igen,neki is fia lesz.William lesz a neve,persze Lou döntése volt.Addig amég nem szül,addig majd elbabázgat David-del.
Liam is kézbe vette.Ő még sírni is elkezdett.Örült nekünk.Nagyon.
A szüleim is bejöttek,Ricsivel együtt.De ami fura,az az,hogy még Beck is eljött és gratulált nekünk.
Ja igen,Beck.A sorozatban is együtt szerepeltünk,volt 1-2 csók jelenetünk is,ami miatt majdnem széjjelmeentünk Harryvel.De mostmár jól vagyunk.Mármint jó barátok lettünk.
A forgatás alatt nagyon sok emberrel ismerkedtem meg,és jó barátok lettünk.Ott van például Matt,aki iszonyat hülye,de nekem is és Cat-nek is az egyik legjobb barátunk lett.

~Cat~
Reggel telefoncsörgésre ébredtem.
-Hallo...Cat Valentine.-mitatkoztam be kómásan.
-Cat,gyere be gyorsan a kórházba Ty-jal,mert mindjárt megszületik Toriék fia.-szólt bele a telefonba Zayn.
-Honann tudod,hogy fiuk lesz?-nevettem el magam.
-Tudod,megérzés.-el bírtam képzelni,milyen elégedett fejet vág most.
Felkeltettem kisfiamat,aki iszonyat édesen szuszogott,de nem tuudtam mit tenni,muszály volt.Olyan édesen,nyöszörögve ment át a szobájába,de előtte nyomott egy cuppanós puszit az arcomra.
-Veszek neked elő ruhát-mondtam,majd felpattantam az ágyról és átviharoztam a szobájába.
-Anya!
-Igen?
-Mikor megyünk át Ricsi bácsiékhoz?És Jessi néniékhez?-faggatózott édesen.
-Ricsi bácsiékhoz majd holnap,viszon Jessi néniékkel ma találkozol-mosolyogtam rá.
-Jujj de jó-örült meg.
Szeret Carlosszal játszani,mindig nevetnek együtt.Lilyvel és Amyvel pedig kirándulni szoktunk eljárni.
3 év alatt barna lett a hajam,és nem tudom,hogy miért döntöttem így,de mostmár nem bántam meg. :)

A kórházba beérve már meg is született a kis David Styles.Zayn és Harry lepacsoztak,hgy bejött a megérzésük.Szerintem a szívük mélyén még mindig tízenévesek.
Mivel Bellának Liam és Lisa a keresztszülei,ezért David-nek én és Ricsi lettem.
Dave nagyon aranyos kisbaba,én mikr a kezembe vettem rámmosolygott.Olyan,mint Ty.Ő is ilyen volt kisbabaként.

Ma délutánig bent voltunk a kórházban,utána hazajöttünk.Itthon hatalmas meglepetés fogadott.Egy aztal volt megterítve 2 személyre.
-Ezz a te műved volt Zayn?-fordultam felé.
-Természetesen.Egy kis romantika nekünk is kijár-majd kajánull elvigyorodott.
-Jólvan te majom.Lefektetem Ty-t.Mindjárt jövök.
-Anya!Ma apa mondjon mesét-könyörgött nekem.
-Jól van kisöreg-mondta Zayn,majd felkapta és felvitte a szobába.

~Harry~
Megszületett a kisfiam.Nagyon örültem neki.Torin és Bellán is látszott,hogy majd kicsattannak a boldogságtól.Olyan jó érzés volt a családom körében lenni.Nincs is annál jobb.

*4 nap múlva*
Torit kiengedték a kórházból a kis Dave-vel együtt.Elhatároztuk,hogy tartunk egy baba köszöntő bulit.Kíváncsi vagyok,hogy mi lesz belőle.
-Harry?Lefekteted Bellát?-kérdezte tőlem Tori.
-Persze!Kérned sem kell.Dave-t nem kell?
-Nem,őt még megetetem,utána majd lefektetem én.
-Jólvan,jólvan-majd egy hosszú csókot nyomtam a szájára.
-Imádlak-suttogta.
-Ki nem?-kérdeztem mosolyogva
-Hülye-mondta,majd beleboxolt a vállamba.
-Áú!-dörzsölgettem a karom.
-Majd kiengesztellek este-majd rámkacsintott én pedig elröhögtem magam.
Harry és David



1 megjegyzés: