2013. július 3., szerda

11.rész

Meg is hoztam a következő részt.Na de nem is szaporítom tovább a szót.Jó olvasást.

~Harry~
Nem is gondoltam volna,hogy meg fog történni az,ami megtörtént.Mikor reggel felébredt Tori,és meglátta az SMS-t egyből zokogni kezdett.Én ezt kihasználva rámásztam,de ő kezdeményezte a ...-t. Miután megtörtént...khm...aminek megkellet,a karjaimba aludt el.
11 óra volt,mire felkeltem.A mellettem fekvő lány még mélyen aludt.Őt csodáltam....hogy lehet valaki ilyen gyönyörű?
-Jó reggelt!-köszönt rám rekedtesen,mire elnevettem magam.
-Neked is!Mit kérsz reggelire?-pusziltam meg a homlokát.
-Palacsintát-csillant fel a szeme,mire kimásztam az ágyból.Ja igen.Amúgy az én hotelszobámban voltunk.
Mire kiértem a konyhába Zayn kaján mosollyal nézett rám,mellette Vöröske elröhögte magát.
-Hallottuk jó estétek volt.
-Ne mondjátok,részegek voltunk.Veletek nem történt még meg?
-Nem-rázta meg a fejét a lány-De akkor ti most együtt vagytok?Zoé nem Beck-kel jár?
-Nem tudom,és SMS-ben szakított vele a srác.Most meg kijöttem palacsintát sütni.
-Nekünk is csinálsz?-mosolygott Zayn.
-Ahha.
Torinak tálcán szervíroztam a reggelijét,ami nagyon ízlett neki,amit egy csókkal  jutalmazott.
-Kérdezhetek valamit?-fordultam felé.
-Persze.-mutatta meg ragyogó fogsorát.
-Ami este...meg ma reggel történt az jelentett neked valamit?
-Harry....persze hogy jelentett.Mióta megláttalak....szóval...beléd szerettem.Oké,hogy jártam Beck-kel,de már akkor is beléd voltam szerelmes.-a válasza ledöbbentett.Ugyan úgy érez,mint én.A válaszom egy hosszú csók volt.Oké nem egy,hanem sok,nagyon sok...
-Leszel a barátnőm?-a válasz helyett csak bólintott.


2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ahogy sejtettem ez a rész is iszonyatosan jó lett.Már várom a következő részt!
    Puszi:Kata

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Kata!
    Ma hozom az újat! :D

    VálaszTörlés