2013. július 29., hétfő

15.rész

A cím önmagát magyarázza.Remélem tetszik. :D

3 év múlva
~Tori~
3 év telt el azóta,hogy megtudtam a Los Angelesi utat,és az volt életem legjobb döntése,hogy elfogadtam,ugyanis márra sztár lett belöllem.Oké,nem akkora,mint Harryékböl anno,de sztár lettem a sorozattal.Sajnos csak 3 évad lett a tervezett 4 helyett,de nem baj.
Apropó Harry.Nagyon sok ideje együtt vagyunk már,és a férjemnek tudhatom.Én viszont a világon a legszebb kislánnyal büszkélkedhetek.Az esküvőnk 2 éve volt.Tengerparti ceremónia,semmi luxus.Mindenki azt mondja,hogy gyönyörű volt.Na szóval,a lányunknál tartottam.Bella elragadó személyiség.Szerintem színésznő lesz belőle.Viszont megint terhes vagyok,bármikor megszülethet a kis Darcy,vagy David.
Bella Styles

~Cat~
Zayn és én boldog házasságbanélünk,lassan már 1 éve.Van egy kisfiunk,Tyler.Iszonyat aranyos.Mindig mosolyog,sose sír,egyszerűen imádnivaló.Zayn a legjobb apuka a világon.Imádja a fiát,és persze engem is.A fellépésekre mindig elviszi magával,sőt már fel is vitte a színpadra,a rajongók pedig egyből megszerették.Ki nem tudná őt szeretni?Ja a keresztszülei Liam és Tori.
Tyler Kyle Malik

~Jess~
Niall és én összeházasodtunk,mielőtt megszületett az első gyerekünk.Igen,már 4-en vagyunk a családban.Lily és Amy nagyon aranyos kislányok.Bejött Niall jóslata,miszerint lányaink lesznek.Mielőtt megszületett volna Lily és még azt sem tudtuk,hogy fiunkk vagy lányunk lesz,ő már elkezdte a szobájában a falakat rózsaszínre festeni.Mikor megkérdeztem,hogy honann tudja,hogy lányunk lesz,akkor azt felelte,hogy csak tudom tán mit csináltam.Erre még mindig mosolyogva gondolok vissza.
Lily Horan

Amy Horan
~Lisa~
Nekem is lett barátom.Méghozzá Louis Tomlinson.Oké,nagy köztünk a korkülönbség,de mi szeretjük egymást.Egy ideig nem sikerült összejönnünk,mert Zayn volt csaja,Perrie zaklatta Lou-t és össze is jöttek 1 évre,szóval nem a legkönnyebb dolgunk volt.
Mostmár kisbabát terveznénk,de kiderült,hogy nem lehet gyerekem.Mikor megtudtam teljesen össze omlottam.Az volt életem egyik legnehezebb időszaka.De Tommo segített nekem felállni.
Aztán hirtelen Bumm! és terhes lettem.El sem hittem,hogyan történhetett,hiszen az orvosok megmondták kerek-perec,hogy nem lehet gyerekem.De még is megtörtént a csoda.Kisfiam lesz.
Az orvostól hazafele jövet

~Gemma~
Ricsi és én két gyereket nevelünk.Egy fiút és egy lányt.Elképesztő,hogy már mekkorák.Mikor Toriék elmentek L.A.-be,mi Ricsivel összeházasodtunk.Rá 1 hónapra terhes lettem.Megszületett Carlos.Utána Zuri.
Csak a hajuk hasonlít rajtuk,mert mindkettőnek göndör,de Zuri RIcsi bőrszínét örökölte Carlos pedig az enyémet.
Carlos Edwards

Zuri Edwards

~Liam~
Én a végén megint összejöttem Daniellel,de olyan se veled-se nélküled kapcsolatunk van.Vagy minden happy,vagy ordítozunk.Hát,ez van.Viszont örülök,hogy a két húgom boldog.Először,mikor megtudtam,hogy Lisa és Louis összejöttek,kiütöttem haveromat.Szó szerint.Nekem még nincsen gyerekem,de tervbe van.Dani mindenképpen szerete egyet.Hát,meg fog lepődni,amikor megkérem a kezét,mert tudom,hogy terhes.Hogy honnan?Onnan,hogy a dokija mondta.Remélem lesz egy édes kis gyerkőcöm. :)






2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Iszonyat jó lett!Kicsit fura,hogy már mindenkinek van gyereke 20-21 évesen,de azért jó.Remélem lesz olyan rész is,amikor már a gyerekek szemszöge lesz :D
    Puszi:Kata <3

    VálaszTörlés
  2. Kedves Tori :)
    Megjöttem hozzád.
    Az a helyzet, hogy elölről elolvastam az egész blogot, és őszintén meg kell hogy mondjam, jól sikerült!
    Le kötött, ami elég ritka nálam. :)
    Szóval hajrá, csak így tovább!

    UI.: köszönöm a kommentedet a részhez. :)

    Puszi, Bo

    VálaszTörlés