2013. július 29., hétfő

14.rész

meg is hoztam a kövi részt.A terveim szerint majd lesz egy nagy ugrás a történetben,1-2 rész múlva.Az egyész nagyon rövid lesz sajnos,max 30 rész.De azért remélem tetszeni fog.

*Londonban*
~Tori~

Visszatértünk Angliába.Ez az 1 hét egyszerűen csodálatos volt.Liammel és Harry-vel sülve főve együtt voltam.Hazzával egy szenvedélyekkel teli este is belefért. : D
Cat örült a karkötőjének.Állandóan rajta van.Beszéltem Zaynnel és azt mondta,hogy el akarja vinni Vöröskét Párizsba.Ez a valaha volt legjobb ötlet,ami az eszébe jutott.Szóval ők lamourozni fognak Párizsban.De jó nekik.
Niall és Jess nagyon jól elvolak,leszámítva azt,hogy Jessi a hét második felében mindennap hányt.De orvoshoz nem akar menni,mert fél,hogy csinálnak vele valamit.Pedig nem bántanák.

Mikor beléptünk Cattel a házba Ricsi várt minket.Kutyusokat és két levelet tartott magánál.
-Sziasztok lányok!
-Szia-mosolyogtunk rá,de amint láttam bús képét,lehervadt a mosoly az arcomról.
-Zoé,beszélhetnénk?
-Persze-azzal kivonszoltam magammal a kertbe.
-Figyelj!Emlékszel a sorozatra,amire jelentkeztetek?
-Persze!Miért?
-Mert megjött a levél,és....
-És mi?-sürgettem.
-És el kell költöznötök Los Angelesbe 2 évre,mert felvettek titeket.-mondta szomorúan.De felvillant a szeme.
-És ebbe mi a jó?
-Az,hogy a srácoknak is turnéjuk lesz,és tudsz velük lenni...
-Te intézted el?
-Hááát....
-Köszönöm,köszönöm,köszönöm-majd a nyakába borultam.-Ja és miért van nálad két kutya?
-Az egyiket tőlem kapod,a másikat pedig Gemmától.Azzal az üzenettel,hogy:
Ha megbántana a drágalátos,édes öcsém,akkor ennek a kutyusnak kiöntheted a szíved.Na meg emlékezz rám amég oda leszel L.A.-be.
Imád és ölel:Gemma :*
-Jajj de aranyos.És ígérem,hogy nem felejtelek el titeket.Amúgy a srácok már tudnak Los Angelesről?
-Aha.Beszéltem Niallel.Ja és mi van Jessivel?
-Fél hete mást sem csinál,csak hány,és fáj a hasa.Kezdem azt gyanítani,hogy meg sem jött neki.
-Ójaj!Akkor vidd el dokihoz,mert nem lesz jó vége.
-Erre már én is gondoltam.

Beck már oda van L.A.-be a barátnőjénél.Nekem egy levelet hagyott,de azt inkább nem mondom el,hogy mit írt.Kissé sok volt benne a trágár kifejezés.

Beléptem a szbámba,ahol Harry várt.A szeme könnyes volt.Én leültem mellé.
-Mi a baj?-kezdtem el simogatni a hátát.
-Nem biztos,hogy el tudok menni veletek...
-De miért?Hiszen a banda is jön turnéra-értetlenkedtem.
-Igen,de mi fél évig leszünk oda.Nem két évig...Tori,most jöttünk össze,és ennek én kifelyezetten örülök,de az úgy nem fog működni,hogy egy másik kontinensen vagy,és egy óceán választ el tőlem..-és ekkor elsírta magát.Életembe nem láttam még srácot így zokogni.Igazán megrázó látvány volt.
-Harry!Megoldjuk,csak ne sírj-hajtottam vállára a fejem.-Ha igazán szeretjük egymást ki fogjuk bírni.Nekem elhiheted.
Felém fordult és elmosolyodott.
-Köszönöm,hgy vagy nekem-mondta,azzal megcsókolt.

A fiúk közül csak ketten tudják azt,hogy együtt vagyunk.Méghozzá Liam és Zayn.Úgy döntöttünk,hogy ma mondjuk el nekik.Lesétáltunk a konyhába.
-Khm-köszörülte meg a torkát Hazz.-Fontos bejelentenivalónk lenne.
Mindenki felénk fordult.Egyszercsak megcsókolt,nekem pedig elállt a lélegzetem.
-Együtt vagytok?-esett le először Niallnek.
-Ahha-húztam egy bájos félmosolyra a számat.
Apropó Niall.Jesst ma kísérem el a dokihoz és Niall is jön.Remélem nem lesz semmi baja.

*az orvosnál*
~Jess~
Torit kértem meg,hogy jöjjön velem be a rendelőbe.Igazság szerint féltem,hogy mi lehet a bajom.Aztán engem hívtak be.Barátnőm bíztatóan megszrította a kezem,azt sugallva,hogy nem lesz semmi baj.
-Ön Jessica Simpson?-kérdezte az idős hölgy.Így belegondolva nem is olyan ílyesztő.
-Igen,én vagyok.
-Mik a panaszai?-kérdezte kedvesen.
-Háát...minden reggel rosszul vagyok és hányok,a hangulatom pedig egyfolytába ingadozik.Hol majd kiugrok a bőrömből,hol leordítom valaki fejét...
-Értem,kedveském.Nos,ami még fontos,az az,hogy a menstruációja megjött-e időbe.
Na itt elgondolkodtam.Már lassan másfél hete meg kellet volna jönnie.Ójaj.
-Nem.1,5 hetet késik.
-Értem.Akkor most megvizsgálom,hogy biztos legyek a gyanításomban.
Felfektetett egy ágyra,majd ultrahanggal vizsgálgattot.
-Szabad tudnom,hogy hány éves?
-Persze.19,lassan 20.-mosolyodtam el.
-Rendben.Akkor remélem jó hírt közölhetek önnel...Jessica,maga terhes.Méghozzá most van az első hónapban.
Lesokkolva feküdtem ott.Én örültem,de nem tudtam,hogy Niall mit fog szólni.És ez megílyesztett.Nagyon.
-Jess!Hallasz?-rázogatott Tori.
-Persze,itt vagyok.-aztán leesett és visítva borultam a nyakába.-Te jó isten!Terhes vagyok-és amint ezt kimondtam igyekeztem nem elsírni magamat.Örültem.Mindennél jobban,mert tudatosult bennem,hogy Niall Horan gyermekét hordom a szívem alatt.
-Tori,légyszi ne mondd neki,majd én meglepem őt valahogy,és már tudom is,hogy hogyan.

Barátném azt mondta a barátmnak,hogy egy kis gyomorrontásom van.Miután végeeztünk én elmentem egy bababoltba és vettem egy pár cipőt.
Niallt pedig elhívtam egy étterebe.Igent mondott rá.

*az étteremben*

Megérkezett,és megtalált,mivel vadul integettem neki.Odajött és megcsókolt.
-Neked nem otthon kéne pihenned?Gyomorrontásod van.-aggodalmaskodott.
-Háát...nem igazán-mosolyodtam el,majd kivettem a táskámból a kiscipőt,és letettem az asztalra.NIall egy percig le volt sokkolva,de utána elüvöltötte magát.
-Ma minden itt lévőnek én fizetek egy kör italt.Gyerekem lesz!-mondta,majd megcsókolt és megölelt.
-Szeretlek-suttogta a fülembe-És téged is-simogatta meg a hasam.



1 megjegyzés: